چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

احمدی در گفتگو با سینماپرس

نیمه دوم امسال زمان مناسبی برای ورود «ردکارپت» به شبکه نمایش ویدئویی است

احمد احمدی*

سینما پرس: احمد احمدی تهیه کننده فیلم «رد کارپت» که طراح اصلی فیلمنامه هم است، در مورد زمان عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: « فکر می کنم نیمه دوم سال زمان مناسبی برای ورود به شبکه نمایش خانگی باشد.»

 تهیه کننده فیلم «رد کارپت» در مورد فروش خوب این فیلم گفت: «از استقبال مردم نسبت به فیلم خیلی راضی هستم. برخلاف نظر خیلی از دوستان که به من می گفتند فیلم در این فصل فروش نخواهد داشت، معتقد بودم این فیلم در هر فصلی اکران شود، فروش خود را خواهد داشت.»

احمدی که بیشترین خوشحالی خود را از پر شدن سالن های سینما می داند، افزود: «این فیلم باعث شده مردم به سینماها بروند تا سالن ها خالی نماند. من امیدوارم که این اتفاق برای دیگر فیلم ها هم بیافتد و در چنین فصلی فروش خوب داشته باشند.»

احمدی در مورد دلیل اصلی فروش فیلم گفت: «من اعتراضی ندارم که فیلم به دلیل حضور رضا عطاران فروش داشته اما از داستان ساده و بی آلایش فیلم هم نباید گذشت. «رد کارپت» داستان ساده ای دارد و نه پیچیدگی خاصی دارد و نه بازیگرهای خاصی. این فیلم فقط یک بازیگر دارد. «رد کارپت» ثابت کرد که تماشاچی در هر فصلی به سینما می رود. وقتی فیلم خوبی اکران شود، مردم در هر فصل و زمانی به سینما می روند.»

احمدی ادامه داد: ««رد کارپت» فیلمی است که مردم با آن ارتباط برقرار کرده اند. الان سادگی فیلم است که به فروش آن کمک می کند. چیزی که اکثر فیلمسازان فکرش را نمی کردند و به من می گفتند فیلم را در این فصل اکران نکن، فیلم می سوزد. اما فروش خوب فیلم تا به الان نشان داده وقتی فیلمی خوب باشد مردم به سینما می روند. من همان موقعی که طرح را در ذهنم داشتم مطمئن بودم فیلم در هر فصلی اکران شود، از فروش خوبی برخوردار خواهد شد. من زحمات زیادی برای این فیلم کشیدم و الان خوشحالم که «رد کارپت» تاکنون فروش خوبی داشته است.»

احمدی افزود: «بیشترین خوشحالی من از فروش فیلم این است که می بینم سالن های سینما از حضور تماشاچی پُر شده است و این برای منی که 22 سال عمرم را در سینما بودم، از زمانی که عکاس فیلم بودم تا تهیه کنندگی، جای خوشحالی دارد. خیلی خوشحال هستم وقتی می بینم پرسنل سینما راضی و خوشحال هستند. چرا که واقعا برای من دردناک است وقتی می بینم در سانس 7 بعد از ظهر سینما خالی است و بلیطی فروش نرفته است. قبل از اکران فیلم شرایط سینماها واقعا دردناک بود. امیدوارم این شرایط فقط برای من و یک فیلم نباشد و دیگر فیلم ها هم در هر فصلی از فروش خوبی برخوردار شوند.»

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.